Osnovni podaci o firmi

Pun naziv pravnog subjekta: Turistička Agencija Bon Voyage Društvo Sa Ograničenom Odgovornošću Novi Sad
Adresa: Narodnog Fronta br. 73, 21000 Novi Sad
Delatnost i šifra delatnosti: 7911 – Delatnost putničkih agencija
Matični broj: 08589046
Poreski broj: 101700849
Web adresa: bonvoyage.rs
Kontakt telefon: +381 (0)21 66 21 244
Kontakt e-mail: congresses@bonvoyage.co.rs

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Kontakt podaci

Kontakt telefon: +381 (0)21 66 21 244

Kontakt e-mail: congresses@bonvoyage.co.rs

Dostava proizvoda i eventualna ograničenja

Nakon uspešne transakcije, kupcu se šalje potvrda o istoj na email adresu. 

Politika reklamacije

Postupak reklamacije

Reklamacioni postupak se pokreće na zahtev kupca koji se dostavlja u pisanoj formi na mail congresses@bonvoyage.co.rs i to najkasnije u roku od 5 radnih dana od prijema pošiljke. Po prijemu reklamacije kupac će biti kontaktiran u najkraćem mogućem roku dok je rok za rešavanje reklamacija 7-14 dana.

Pravo na reklamaciju kupac ima u slučaju isporuke robe:

– koja nije naručena

– kojoj je istekao rok trajanja

– koja ima oštećenja koja nisu nastala u transportu

– ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača

Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, pogrešno poručene proizvode ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovune na Web sajtu.

Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite da je pošiljka oštećena, molimo Vas da takvu pošiljku ne preuzimate već je odmah vratite nazad o čemu kurir mora načiniti zapisnik i o tome nas obavestite kako bismo pokrenuli postupak prema kurirskoj službi a Vama poslali novu pošiljku.

Pravo na odustajenje od ugovora, prava i obaveze kupca i prodavca

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem )fizičko lice koje proizvod kupuje za sopstvene potrebe, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 15 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može ali ne mora da navede razlog odustanka. Izjavu o odustanku kupac dostavlja putem mail adrese info@torbicak2.rs. U slučaju odustanka kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu proizvoda. Iznos se kupcu vraća po prijemu proizvoda nakon što se utvrdi da je prozvod vraćen neoštećen, isptavan i u originalnoj ambalaži. Trošak poštarine prilikom slanja robe zbog odustanka od kupovine snosi kupac. Kupac je dužan da proizvd vrati u roku od 14 dana od dana odustanka, po isteku 14 dana proizvod se ne može vratiti. Prilikom povraćaja robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, originalnom i neoštećenom pakovanju pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun.

Troškovi vraćanja robe i novca

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan, pogrešan ili oštećen artikal.

Povraćaj sredstava

U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste kartice koja je korišćena za plaćanje. Odnosno banka će na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ako je plaćanje izvršeno pouzećem ili uplatnicom povraćaj sredstava se vrši uplatom na tekući račun kupca delimično ili u celosti. Pravnim licima se sredstva vraćaju na poslovni tekući račun , delimično ili u celosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Bon Voyage d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Zaštita privatnosti korisnika

U ime Bon Voyage d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Bon Voyage d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Odaberi željeni jezik

/

Select your language